Sveikata - Žynios.lt

dGRP0eLA1cqo9hEjDLIWKEoVYw==
15
Paskelbė ignas prieš 3 m. iš 1// | Spamas SPAM'as!
 
Neseniai Australijoje atliktų tyrimų duomenimis paaiškėjo, kad Australijos gyventojai suvartoja per daug druskos. Mitybos specialistų manymų persūdytas ne tik greitai paruošiamas maistas, bet ir konservuoti gaminiai. Vos 5 procentuose visų maisto parduotuvėse paruodamų padažų sudėtyje yra leistina druskos norma. Visi kiti šią normą viršija. Žmogui rekomenduojama suvartoti ne daugiau kaip 6 gramus druskos per dieną. Ir nors specialistai dažnai ragina vartoti mažiau druskos, žmonėms panašu tai neatrodo didelė problema.
Nors pasekmės gali būti labai rimtos. Jeigu kasdien vartojami per dideli druskos ar natrio kiekiai žmogui gali kilti rimtų sveikatos sutrikimų, tokių kaip padidėjęs kraujospūdis, širdies ir kraujagyslių lygos, osteopatija ar net skrandžio vėžys.
Taip pat pastėbėta, kad berniukai suvartoja daugiau druskos per diena nei mergaitės. Pastarosios druskos suvartoja apie 6 gramus per dieną, o berniukai net 9 gramus. Tikėtinai, kad suaugusieji labai dažnai per dieną suvartoja daugiau nei 9 gramus druskos.
Būtent dėl tokių ne itin gerų tyrimo rezultatų yra siūloma imtis tokių pat veiksmų mažinant druskos suvartojimo kiekį, kokių imamasi siekiant sumažinti alkoholio bei tabako suvartojimo kiekį. Manau ir mums, lietuviams reikėtų susirūpinti šiuo klausimu, kadangi nemanau, kad padėtis Lietuvoje yra labai jau geresnė nei Australijoje.
Ši „Žynios.lt” esanti naujiena įdėta vartotojo ignas1//. UAB „Elektroniniai sprendimai“ nuosavybės teisių į šią naujieną neturi. Už naujienos turinį tiesiogiai ir individualiai atsako ją paskelbęs vartotojas.
Panašu
Komentarai
„Žynios.lt“ neatsako už komentarų turinį ir jų neredaguoja. „Žynios.lt“ pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę vartotojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn
Komentuoti Straipsnį


Kas Balsavo
  1. ignas
  2. JurgaSpurga
  3. giedrius